fredag 18 april 2008

Husbond och jag


Ingen häst är riktigt hel på insidan utan en husbond som tar hand om den på utsidan. Min husbond och jag har ett väldigt bra förhållande till varandra nuförtiden och jag får uppmärksamhet och havre och tak över huvudet allt som en häst kan begära. Tidigare var det dock inte lika bra emellan oss eller vi träffades i varje fall inte lika ofta. På grund av husbonds höga krav på platseffektivitet låg jag mest på en säck på golvet och tittade in i väggen.


Det här var en lite tråkig tid för mig och eftersom jag inte hade någon blogg kunde jag inte uttrycka mig om det heller! Nu är allt i alla fall mycket bättre och husbond verkar ha sänkt sina krav väldigt mycket! Här äger jag ovanpå teven:

och här äger jag i garderoben (med hatt):


Husbond låter mig vara nästan var som helst! Det gör mig väldigt glad att han lagt manken till mig på det här sättet. Jag ska återgälda det genom att vara en bättre häst än någonsin!

2 kommentarer:

Balloonfighter sa...

Han är så befriande obitter.

Niklas sa...

Skönt att den jobbiga stirra-in-i-väggen-perioden verkar ha gått över.